jueves, 2 de diciembre de 2010

Les plantes

El meu pare té a una urbanització de Terrassa una parcel.la i cada diumenge i anem a regar les plantes i mirar com està tot per allí i a més a més collir les roses que hi hagin. Jo preferiria no anar-hi cada setmana perque a mi no em fa gaire gracia anar allí , pero es fa el que es pot. A la meva mare tampoc no li fa gaire gràcia pero ho fa per els gats que hi ha allí , que a ella també li agraden molt . A nosaltres no ens fa gaire gràcia perque allí durant la setmana no hi ha ningú i el cap de setmana segons com tampoc hi ha gaire gent i llavors un es pot agobiar.














Hi ha molts arbres com un cirerer, un avellaner, un preseguer, un perer i un pruner, també hi ha algunes plantes com rosers i algun gerani que també reguem. Quan es fan les dues o les tres ens en anem a casa per acabar de fer el dinar i dinar.

5 comentarios:

dejavu - El Cometa Halley dijo...

A mi ja m'agradaria tenir un hort per a cultivar i recollir coses, peró com diu un amic: "el problema del terra és que està molt abaix".
Salut.

BARBI dijo...

A mi tambien me gustaría tener un huerto , lo que pasa es que en mi casa no hay espacio , y además hay muchos incendios.

Unknown dijo...

Cris, yo también tengo un pequeño huerto en mi terraza, con tomates, pimientos, albahaca y menta...!. Creo que el tuyo es un poco más agrande así que imagino que debes tener mucho trabajo. Sigue con el blog que es muy interesante...!

Jorge dijo...

Mis padres un tanto de lo mismo, pues quieras ó no una parcela da mas trabajo de lo que piensas , podar , recoger , regar , abonar , cuidar etc.

Los gatos son muy bonitos , pero dan mas faena de lo que piensas , Yo he tenido un gato y se mas ó menos por donde van los tiros.

Y si hablamos del coste de los veterinarios solo poon un poquito de tu imaginación.

Cristina dijo...

jo creo que ir a veces no está mal pero todos los fines de semana para mi es muy pesado.